Sitter å gråter :'(

Blir väldit lessen när jag läser komentarerna! Ni vet inte att vi faktist är under 10 år och våran största idol och förebild är kissie! Eller hur, och vi är okså människor som vill bli behandlade med respekt, vilket kissie gör mot oss, som till och med länkar för att hon är så snäll! <3333 t.ex när ni skriver sånna här komentarer:
Anonym om Kissie:
om ni fortsätter skriva så , så kommer ingen läsa bloggen mer, jo kanske för ni är bara patetiska ! att skriva att ngn är ful JÄTTE MOOOGET ...
Vafan? om Kissie:
vafan jävla inlägg alltså? Hennes kompis är så mycket finare än kissie, kissie är bara FEJK!! Och vådå kissie-gumman? låter som värsta tant bloggen, eller so om hur vore typ 3 år?? Bete er lite bättre!!(det är faktist en blogg, shiit)

^^ om Kissie:
HAHAHA, ni e ju fan sjuka :s? 
hur kan ni skriva att hon e ful & sen har ni inte ens bilder på er själva ? Er blogg handlar ju bara om samma som kissies, samma bilder, samma saker?
sluta tracka ner på andra & skaffa ett liv patetiska nollor!

arg läsare. om Kissie:
Patetiskt måste jag säga, ni har ingen rätt att skriva sånt om någon ni inte ens vet vem det är .. så himla omoget att sjunka så lågt.

madde om Kissie:
Så ni tycker att naturliga tjejer är ful? Skulle gärna vela se hur ni ser ut! shiit, kan inte sluta skratta. Hur kan man skriva att man älskar en person som man inte känner och aldrig träffat och som inte ens är känd för nåt egentligen. Hon är gjord av silikon och hårförlängning! skriv om nå vettigt ist!

Mommy om Kissie:
uff for noen patetiske små unger dere er.. faen hva har deres foreldre gjort feil, de må gråte seg i søvn hver natt. ekle små jenter.
Kissie ler av dere

Therese ! om Kissie:
moget att ni skriver att hennes kompis är ful ?
kissie e typ gjord av silikon o löshår ? :s

nathalie om Nemen sötizen då!:
kissie hit, kissie dit .. 
fyfan va du är patetisk, hur kan man tycka om en så underskattad och ful människa. hon förstör, hon är en jävligt dålig förebild för små tjejer så läser hennes dåliga blogg. 
omg kissie, hade jag sett henne hade jag fan pissat på henne och jag skämtar fan inte!

Anonym om Nu har det varit lite dåligt med uppdatering och statistik här...:
HAHAHAHHAHA ÄR DU SERIÖS? DU MÅSTE FUCKING SKOJA MED MIG? HAHAHAAH! TROR INTE JAG HAR SETT EN MER PATETISK BLOGG HAHAHAHH, SORGLIGT

soffi  ([email protected]) om omg uusch:
HAHA....HHHAAAA
Ja såg Kissie länkat er.....
Vem som fattar ju att denna bloggen är OSERIÖS som fan.
El så e de ni som e väldigt patetiska.....
ERKÄNN att denna bloggen e till för att 
1 bara få läsare
2 driva med Kissie som serilöst verkar tro att detta e äkta
3 för att folk som jag ska tycka ni e patetiska.

Sandra om omg uusch:
HAHAHA ! Så jävla mkt kan man inte älska Kissie. Visst om det hade vart typ en kändare person som Paris men KISSIE?! sluta driv ffs.

Anonym om omg uusch:
Asså HAHAHAH! Detta var fan det största skämtet sen kissies blogg startade! Att tracka hennes kompis o säga att hon är ful? Moget! 
Att tycka att kissie som käkar bantar piller, är gjord silikon, löshår, lösnaglar och så vidare är snygg bäst och vackrast? - patetiskt. 
sämsta bloggen ever.



Blir jättesårad! När man vill visa och sprida sin kärlek till finaste kissie, så står ni taskiga elakingar och skriver såhär! Den känns som mitt hjärta blister..SÅ SLUTAAAAAAA! Annars tänker jag ringa till polisen, eller iallafall hämta mamma som ska få se vad ni skriver!!! :( :( <33333333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: ......

Håll käfften och skriva så här många taskiga kommentarer.....

Det är hennes blogg , och låt henne gilla kissie om hon vill bry er inte vad hon gör .....!!!!!!!!!!

Skaffa ett liv alla som har skrivit taskiga kommentarer ge er !!!!!!!

Sluta va handikappade ... lär er att skriva

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

behöver jag undervisa er i svenska eller?????!!!!!!!!

HÄLLKÄFFTEN OCH LÅT HON OCH KISSIE VARA ???:O



och låt hon gilla vad hon vill ni behöver ju inte bry er va F*N ge er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sluta mobba kissie har ni inget annat att göra ??

neeeeeee jag tror inte det .....

MEN SERJÖST SLUTA VA SÅ TASKIGA SKAFFA ETT NYTT LIV !!!!!!!!!!!!!!!!!

Och du som har den här bloggen bry dig inte vad dom säger dom ee bara omogna skit ungar :P<3

Och kissie är jätte söööööt !!!!!!!!!!!!!!



Jag bryr mig inte vad ni tycker att jag skriver jag skriver som jag vill jag bryr mig inte vad ni tycker jag gillar kissie och låt mig göra det ...

Hon är jätte sööt , snäll , cool , snygg och har allt bra man kan ha .....

och hon är ingen stor plastig sak hon är en äkta sak som är fin .......och small .....och sööt

ni som har kommenterat taskiga saker ni skulle inte kunna göra er så fina som kissie ....!!!!!!!!!!!!



2011-01-13 @ 21:08:03
Postat av: Hannah

haha, varför ens försvara brudarna? dom är små och fattar inget om bloggvärlden och om dom nu bestämmer sig för att avgud Kissie som är sveriges egna lilla turkhora så får dom stå sina kasst och förstå att folk kommer skriva skit.

och när man är under 10 som dom är så ska man fan inte ha kissie som sin "Största idol".

Och brudar.... att ringa polisen och säga att ni får elaka kommentarer på eran blogg kommer bara göra att dom får sig ett gott skratt, dom bryr sig inte om sånt.

2011-01-13 @ 21:34:29
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHA riiingaa polisen?!?! fan va gulliigt :$

2011-01-13 @ 22:05:27
Postat av: Loviisaah

ni tkr det nog är svårt att förstå vfr så många skriver så elaka kommentarer om er, er blogg & kissie, men jag förklarar gärna varför (inte för att vara elak) Men tyvärr är alla människor olika ett jättebra exempel är en sak som hände på bussen idag (skolbussen) Jo det var så här att en kille uttalde ordet ''bög'' ett X ggr, en del brydde sig inte alls men en del störde sig på det så till slut sa busschauffören så här ''jag bryr mig inte om att du säger så där, men tyvärr är risken stor att om du säger så där ngn annanstans så kommer ngn fram och slå dig'' och visst är det så sant som det är sagt? Och vrf är det så? jo för att det finns dom som stör sig på att folk faktiskt är just det, bögar. alla har ju en egen åskit om allt, dom flesta (hoppas jag) bryr sig inte ett skit om andra är bögar elr inte, men så finns det ju dom som stör sig så mkt på det att det inte räcker för dom att bara störa sig på det utan de måste VISA det oxå, och då genom att SLÅ dom som är homo, och till o med de som bara uttal ordet ''bög´´ vad har det med detta o göra kanske ni tänker?, isåfall så TÄNK LITE, det är ju PRECIS samma sak med bloggen.Vissa bryr sig tex inte ett skit om att ni har en blogg som i princip bara handlar om kissie, medans andra stör sig på det så mkt att de inte nöjer sig med att bara störa sig på det utan de måste VISA de oxå. Ja, men VARFÖR kanske ni undrar då. Men alla är olika, och man kan tyvärr inte ''tvinga'' alla att tycka exakt likadant om en sak. Jag tycker att ni ska tänka mer på vilka konsekvenser ni får ta genom att driva en sån här blogg. För det är tyvärr en själv som för ta konsekvenserna för det man gör! Hoppas ni förstår vad jag menar!



2011-01-13 @ 23:09:22
URL: lovih.blogg.sehttp://
Postat av: kissie

hej mina små babes <3

den här bloggen är so kissie style, love it!

Alla skriver kommentarer, i mitt namn!? sjukt omoget :S

Men jag älskar er, lägg inte ner bloggen. Jag lägger inte tid på blogar förutom dom bästa, er är en av dom. Jag är en läsare. sooo, do it for kissie!

lycka till med bloggandet, en dag blir du kanske som jah <3

2011-01-14 @ 17:25:53
URL: http://kissies.se
Postat av: Josefin

De som egentligen är patetiska, det är dem människor som inte kan acceptera att andra tycker om en person.

Om ni tycker om kissie så mycket som ni skriver, då ska ni självklart fortsätta med bloggen. Men ni får räkna med att folk kommer skriva "elaka" kommentarer till er, för så som världen ser ut idag så finns det för många patetiska människor som inte kan acceptera att någon annan tycker om en person de själva inte tycker om.

2011-01-14 @ 17:50:44
URL: http://textlek.blogg.se/
Postat av: Lisa och Annie <33333333333333

OOMMGG! :DDDDDD

Älskar ni kissie!??????!!!!!!!



vi MED!!!

Asså Kissiiee e vår STÖRSTA förebild!!! SKIIT!!

ijalafal vilken klass går ni i ?

Vi går i 4:an!!!!! :D

Vi är ganska dom som som gilar kissie i min klass.

Vi kanske kan bli kissie- kompisara ? :)

Lisas hotmail är [email protected]

, annie har ingen, hehehehehehehehehehehehehe:DDD



PS 1: Vi tyckel att komentalelna är jäte taskiga!! :(((((((((



PS 2: VI ÄLSKAR ERAN BLOGg



PS 3: Svara oss på denna komentalen på eran blogg eller på Lisas mejl!!! besök osckså våran blogg!!!:D det skulle vara jätte roligt

2011-01-14 @ 18:20:54
URL: http://Kissie4ever.devote.se
Postat av: Cicci

Jag tycker att det är helt okej att ni gillar kissie för man får ju gilla vem man vill, Jag HATAR kissie på alla sett men det är klart att det är kul att ni har henne som idol. Men uppriktigt sagt tycker jag bara synd om er, speciellt om ni är under 10 år och vill bli som henne, för hon har inte ett perfekt liv, hon ser helt störd ut av alla sina operationer och skit som snälla bli inte som hon!

2011-01-14 @ 18:51:09
URL: http://reallyfancyface.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag tycker att det är helt okej att ni gillar kissie för man får ju gilla vem man vill, Jag HATAR kissie på alla sett men det är klart att det är kul att ni har henne som idol. Men uppriktigt sagt tycker jag bara synd om er, speciellt om ni är under 10 år och vill bli som henne, för hon har inte ett perfekt liv, hon ser helt störd ut av alla sina operationer och skit som snälla bli inte som hon!

2011-01-14 @ 18:51:22
URL: http://reallyfancyface.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag tycker att det är helt okej att ni gillar kissie för man får ju gilla vem man vill, Jag HATAR kissie på alla sett men det är klart att det är kul att ni har henne som idol. Men uppriktigt sagt tycker jag bara synd om er, speciellt om ni är under 10 år och vill bli som henne, för hon har inte ett perfekt liv, hon ser helt störd ut av alla sina operationer och skit som snälla bli inte som hon!

2011-01-14 @ 18:51:26
URL: http://reallyfancyface.blogg.se/
Postat av: frida

Man ska inte ha kissie som en förebild. speciellt inte när man är 10 år gammal..

Vad säger era föräldrar om att eran förebild är en opererad barbie som gör bort sig totalt inför hela svenska folket?

Någon bra förebild är Kenza. Hon är modell, jobbar för MTV, har naturlig skönhet, mogen, snäll och är en bra representant för sverige.



Ta inte illa upp men Kissie är ingen bra förebild, ni vill inte bli som henne.. det måste ni väll förstå?



Kram

Frida

2011-01-15 @ 16:45:41
URL: http://fridasvedh.blogg.se/
Postat av: emma

låt dom va, dom e små och kommer snart mogna mer och förstå..

2011-01-15 @ 22:55:20
Postat av: Alma

Men låt dom,

Om dom vill gilla henne so fine!

Men varför måste alla människor hitta någon/ något att hacka på (hihi jag hackar på folk som hackar på folk)

2011-01-18 @ 20:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0