Nu har det varit lite dåligt med uppdatering och statistik här...

Måste ändras på!
Såg att Kissie hade frågestund, tyvärr hade jag inte tid att ställa frågor för vi skulle iväg och shoppa, suck -.- Men jag tänkte skulle inte ni vilja ha en frågestund här? Ställa lite frågor om oss kanske? Hihi :) Vi får se...
Asså, hur kan man tycka att mörka ögonbryn på blondiner är fult? Kissie har det så och det är bara fööör fint! Asso jag vill också vara som Kissie. Hon har så fint hår, kropp ja allt!!! Så himla avis!!!!
Idag ska det bloggas jättemycket det lovar jag!! :D
Puss sötisaaaar<3333

Kommentarer
Postat av: Bea

hahhahaha omg, är du typ besatt av kissie eller? sjuukt !

2011-01-13 @ 13:00:07
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA ÄR DU SERIÖS? DU MÅSTE FUCKING SKOJA MED MIG? HAHAHAAH! TROR INTE JAG HAR SETT EN MER PATETISK BLOGG HAHAHAHH, SORGLIGT

2011-01-13 @ 15:42:45
Postat av: sanna

HAHAHAHAHA! Vilket skämt!

2011-01-13 @ 19:53:33
Postat av: ee

ojojoj

2011-01-15 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0