Svar på frågestunden:


hej skulle du vilja bli veckans blogg och få en länkning ?
anmäl dig då på
www.angelicanordin.se :)

Svar: Nej, det skulle jag inte vilja! <33333333333333333333333


Postat av: E M M A
Ha en bra dag :)

Svar: Vilken dålig fråga!! :'( :'( <3333333333333333

Postat av: Random.

Jag har svårt att tro att ni är seriösa, ni bara pepprar hjärtan typ: kissie <33333333333333333333.
men visst, ni får gärna gilla henne, men asså ni är helt besatta? dessutom är hon ingen bra förebild eftersom hon är fejk! Naturligt är så mkt bätte. Kissie bara provocerar, snälla bli inte som henne :'o

SLUTA NU INNAN JAG HÄMTAR MIN STOREBROR SOM FAKTIST ÄR 13 ÅR!!!!!!!! Det är inte kul! Kissie är mitt hjärta, min andra halva, hon är den enda personen som betyder nåt! Du håll truten med dig innan jag hämtar Honom! Dessutom så är kissie fin, inte fejk!

Postat av: Tove

Anledningen till att ni gillar Kissie så mycket?

Anledningen till att vi gilar kizzie sötnowzen är för att hon är så fiiin, gullig och snäll mot oss! Hon länkade tillochmed till oss bara för att vara snäll, när hon har 150.000 läsare om dan! Hon är 1000 gånger snellare än min bestis! För min bästis Alice ville inte ens länka när hon har 3 läsare om dan! SÅ ALICE, OM DU LÄSER DETHÄR SÅ ÄR INTE DU MIN BÄSTIS FÖR KISSIE ÄR MIN NYA BÄSTIS!" Sen så är kissie så fin, och jag känner igen mig så mycket i henne! Den ända skillnaden är nog bara att hon är 20 och vi är 10, annars är vi helt lika!<33333333333333333333333

hejsan, allt bra med dig?
Händer det något roligt idag/ikväll?:)

Jappsidappsi! Allt är bra med mig och ikväll händer en jätterolig sak! jag ska jag kolla kissies blogg! :D<333333

Postat av: rana
kolla min blogg <3

Din fråga var så dålig, så det tänker jag inte göra, jag kollar kissies istället!


Postat av: Sanna
Favvoblogg?:)

Min favvoblogg är kissies! 

Postat av:
Det bästa med Kissie?
Det bästa med kissie är att hon är så snäll mot oss och gör verkligen allt för att vi ska bli glada! Hennes utseende är så fint, och hon är bara bäst och bloggar bra ochså, men det bästa är nog att vi är så himla lika!


Postat av: Kalle
Det här är det största failet genom bloggarnas tid. Skulle jag haft en datorbomb hade jag skickat den till den här bloggen. Skulle startat krig och gjort så hela skiten självförstördes. Det kanske inte är något fel på dig som person (ifall du nu inte är en översminkad fjortis) men Kissie är ett bigfuckingfail och denna bloggen med. Ha en bra dag

DET DÄR VAR FÖR KATTEN INTE SNELLT! SÅ SÄGER MAN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR ELAK!


Postat av:
Lääg ut en bild på er ?=)
okej!



Postat av: Wilma,
Kolla min blogg.
Kärlek. Svek. Lycka.

nää det där var ingen fråga, så det täncker jag inte göra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det mesta var inte frågor, mer konstanterande eller tips…

2011-01-15 @ 19:45:23
Postat av: …

Har du ens träffat Kissie? Hon såg säkert bara er blogg eller fick ett tips från nån annan och länkade endast för att hon har en fan-blogg. Även om ni träffat henne så umgås ni säkert inte privat och då kan du ju inte känna henne eller veta något om ALEXANDRA, för Kissie är bara en person hon hittat på. Så man kan säga att du egentligen älskar en påhittad figur, men det är du nog inte ensam om.

2011-01-15 @ 19:52:48
Postat av: Tova

Shit, ni behöver seriöst hjälp, om ni nu är seriösa dvs..

2011-01-16 @ 19:51:20
URL: http://tovamalmborg.blogg.se/
Postat av: --.-'

Assa ni har inte treffat Kissie, ni kan inte veta så mycket om henne. O förresten så jjävla schyst mot din kompis; SÅ ALICE, OM DU LÄSER DETHÄR SÅ ÄR INTE DU MIN BÄSTIS FÖR KISSIE ÄR MIN NYA BÄSTIS!" WTF lixom? -.- Btw. Fan man e scarried,du hemtar din bror som är 13 år? haha,ja. Ia lla fall,postivit; LYCKA TILL! :)

2011-01-16 @ 19:52:55
Postat av: sofia-mittliv

går ni i skolan isf vilken klass ?

2011-01-19 @ 18:02:13
URL: http://sofiamollerstedt.blogg.se/
Postat av: evelina

HAHAHAHAHAHH:D

2011-01-19 @ 22:03:21
URL: http://laaijnaa.blogg.se/
Postat av: Victoria

SLUTA NU INNAN JAG HÄMTAR MIN STOREBROR SOM FAKTIST ÄR 13 ÅR!!!!!!!! HahaXD och den som skrev det kan vara äldre:O;) DET DÄR VAR FÖR KATTEN INTE SNELLT! SÅ SÄGER MAN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR ELAK!

*snällt

2011-01-20 @ 21:05:26
Postat av: Elin

13? Din storebror är 13? Haha, min är 15 och biff! XD Slå honom om du kan. ;D

2011-02-21 @ 09:18:48
URL: http://kaktusdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0