SVAR

För er som inte ser vad det står:
ojojoj, tycker ni verkligen att kissie ser bättre ut än hennes kompis?
Isåfalla säger ni alltså att ni tycker barbiedockor är snyggare än människor utan plastkroppar?
Patetiska är vad ni är, lika patetiska som kissie

-------------------------------------------------------------------------------
Kära Rebecca, tack för din kommentar. Du är lyckligtvis våran första besökare som kommenterar. Grattis! Nu, Kissie är inte patetisk. Hon är som hon är och det tycker vi om med henne. Hon vågar skriva vad hon tycker och det gillar vi. Och ja, barbiedockor är fina. Har inte slängt en ända av mina.
Att kalla oss patetiska tar vi som en komplimang. Jag menar, vem skulle lägga ner tid på att kommentera vår blogg om dem inte tyckte om den? Haha.

Glöm inte att kommentera gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kajsamy

''Och ja, barbiedockor är fina. Har inte slängt en ända av mina.''

Fint rim :D

2011-01-13 @ 11:46:47
Postat av: Frusterad

Men hur är det möjligt??

Lär er det svenska språket för h*lvt!!!

Det är "enda", inte Ända!! Aaaargggh

"Ända" är något helt annat. Slå upp ordboken om ni orkar och kan läsa den för då hittar ni:

- ända adv.

hela sträckan (till en viss punkt) (om tid och rum)

----------------

- ända ändan ändar subst.

slut, yttersta del (särskilt om rum)

--------------

- ända ändan ändor subst.

bakdel hos människa (vardagligt)



I ert fall är era huvud som den sista "ändan"!!!

Och de kallar sig för "bloggare" ... pfffff

SHAME ON YOU!!!

2011-01-13 @ 15:52:35
Postat av: A

Jag gillar inte kissie men jag tycker du är sjukt söt och härlig som gör en blogg ''om'' henne, även om jag hatar kissie kan jag inte låta bli att le!

2011-01-13 @ 19:58:42
Postat av: Malin

Herregud. Visst kan ni ha en blogg om kissie om ni nu gillar henne så mkt! Men ni överdriver rätt mycket, typ med "älskar henne från djupet av mitt hjärta" och "kissie-gumman" ni skämmer bara ut er..

2011-01-13 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0